RAHSIA JERAGAT PUDAR SELEPAS 2 MINGGU

Jeragat terjadi disebabkan pembentukan minyak, sel-sel kulit yang mati dan terdapat bakteria dibahagian liang-liang muka seperti dahi, hidung, pipi dan dagu. Masalah jeragat memberi kesan terhadap penampilan dan boleh mengurangkan keyakinan diri seseorang. Malangnya, ada yang tersalah cara dalam menyelesaikan masalah jeragat ini dan membuat kulit muka menjadi lebih parah.



Jadi, Wafa ingin kongsikan bagaimana ibu kepada  Puan Umi Kalsom bt Omar berjaya mengatasi masalah jeragatnya dan pudar selepas 2 minggu.

Ibu memang pengguna Shaklee. Sebelum mengenali Vivix, ibu memang ambil Ostematrix dan GLA tanpa miss. Selain dari itu, kadang-kadang beliau ambil Omega untuk kolestrol. 

Ibu mula cuba Vivix kepunyaan adik yang tertinggal di rumahnya. Kesan pertama yang beliau rasa adalah pada pagi keesokannya. Biasanya ibu akan mengantuk selepas solat subuh, tetapi pagi itu beliau rasa cergas dan tidak mengantuk.

Sejak itu, ibu konsisten makan Vivix. Dua minggu kemudian, ibu beritahu satu berita baik. Jeragat kehitaman dimukanya pudar selepas makan Vivix. Ibu memang suka cuba pelbagai jenis produk kosmetik sejak muda. Ada produk yang beri kesan terbakar dan jeragat yang susah tanggal dimukanya. Syukur, dengan izin Allah, mukanya kembali berseri-seri walaupun usia sudah cecah 62 tahun dan mempunyai 20 orang cucu.

Kini, ibu memang tak boleh miss makan Vivix. Vivix adalah produk Shaklee kegemarannya. Dahulu, beliau ambil GLA untuk kurangkan komplikasi menopause, tetapi kini beliau sendiri akui Vivix jauh lebih berkesan membantu kurangkan komplikasi itu seperti eczema pada kulit. Beliau sendiri syorkan wanita menopause ambil Vivix untuk lebih sihat, cergas dan ceria.

Siapa yang tak gembira bila orang tersayang lebih ceria, cergas dan berseri-seri kan?
Alhamdulillah. Terima kasih Vivix, Terima kasih Shaklee





Bagi anda yang mempunyai masalah jeragat yang sama, boleh lah mengamalkan Vivix setiap hari. Bukan sahaja untuk kecantikan kulit malah untuk kesihatan tubuh badan juga. Tak rugi tau. Segera dapatkan harga promosi Vivix yang lebih murah dan jimat sebelum 31 Ogos 2018 ini. Pembelian secara online yang lebih pantas boleh klik ikon dibawah. Sebarang pertanyaan atau konsultasi percuma hubungi Wafa.

Promosi Vivix 

*Beli 6 percuma 1 botol Vivix (RM 380)
*Percuma ahli (RM65)
*Percuma postage (RM 10)
*Bonus wang ringgit (RM 250)


 Promosi Vivix

Facebook : Ayuni Wafa
Whatsapp : +60146920669
Instagram : @vitaminshoppe_wafa



Comments

Popular posts from this blog

RAHSIA LUKA CZER CEPAT SEMBUH

RAHSIA SAKIT DAN LENGUH BADAN HILANG SELEPAS 3 MINGGU

RAHSIA SAKIT CZER MINIMAL DAN CEPAT SEMBUH