BETUL KE SHAKLEE MESRA ALAM?

Assalammualaikum.

   Hai awak, sihat? Hari ni wafa nak kongsikan sesuatu kepada awak semua tentang Shaklee. Pernah dengar produk Shaklee sebelum ni?




   Apa itu Shaklee? Suatu produk yang bertujuan untuk meningkatkan kesihatan, berfungsi tanpa kompromi dan yang bestnya mesra alam tau. Selain itu juga Shaklee ingin memberikan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa saja.

   Bila awak pilih Shaklee, ada 3 perkara yang awak tak ragui lagi.


1) SENTIASA SELAMAT

Berasaskan alam semula jadi. Saintis Shaklee mencari diseluruh dunia untuk mendapatkan sumber bahan-bahan semula jadi yang terbaik. Dan terus menjalankan lebih 80 000 ujian kualiti setiap tahun untuk menjamin ketulenan dan keselamatan bagi setiap produk. Setiap produk Shaklee adalah 100% selamat untuk digunakan. Dijamin. Awak pon tak payah nak risau dah.

Untuk pengetahuan awak juga, bahan yang TIADA didalam senarai Shaklee ialah:

-TIADA Parabens
-TIADA Triclosan
-TIADA Phthalates
-TIADA Natrium Lauryl Sulfat (SLS)
-TIADA Natrium Lauryl Eter Sulfat (SLES)
-TIADA Propylene Glikol
-TIADA Sebatian Pembersihan organic yang meruap (VOC)
-TIADA Asid hidroklorik
-TIADA Ammonia
-TIADA Natrium Hidroksida
-TIADA Formaldehid
-TIADA Bisphenol-A
-TIADA Petroleum sulingan
-TIADA Toluene
-TIADA Klorin Bleach
-TIADA MSG
-TIADA Pewarna
-TIADA Lemak Trans
-TIADA Pemanis tiruan
-TIADA Bahan yang diharamkan


2) SENTIASA BERFUNGSI

Dijamin keberkesanan penuh. Shaklee ada bukti tau. Lebih 100 kertas kerja saintifik, 90 daripada mereka diterbitkan dalam jurnal ulasan, yang membuktikan keberkesanan produk Shaklee.Dan telah melabur lebih daripada US$250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan. Pada 2007 Kajian Landmark yang dijalankan dengan kerjasama penyelidik dari Sekolah Kesihatan Awam UC Berkeley yang menunjukkan bahawa orang-orang yang mengambil supplemen makanan Shaklee mempunyai kesihatan dengan ketara lebih baik daripada mereka yang mengambil multivitamin tunggal atau tidak mengambil supplemen langsung.




3) SENTIASA MESRA ALAM

Dr Forrest C. Shaklee menubuhkan syarikat ini berdasarkan pada prinsip Hidup Berharmoni Dengan Alam Semula Jadi. Itu adalah setengah abad yang lalu dan terus memimpin melalui teladan. Shaklee adalah syarikat pertama didunia yang menjadi Climate Neutral yang telah disahkan untuk benar-benar mengimbangi pelepasan karbon yang menyebabkan impak sifar terhadap alam sekitar. Ibu pejabat korporat dunia Shaklee adalah pemenang anugerah bagi reka bentuk alam sekitar. Melalui penjualan Shaklee Get Clean Basic H2 pada tahun lepas sahaja, Shaklee mampu menyingkirkan 2.7 bilion botol konvensional, pencuci tingkap 26 auns yang tersedia untuk digunakan -jika diletakkan hujung ke hujung, botol-botol ini akan meliputi seluruh bumi lebih daripada 18 kali!


Haa.. Sekarang betul la Shaklee ni mesra alam dan dah yakin yang Shaklee ni produk yang dijamin kan? Jom la jadikan Shaklee pilihan awak dan seisi keluarga..

Comments

Popular posts from this blog

RAHSIA LUKA CZER CEPAT SEMBUH

RAHSIA SAKIT CZER MINIMAL DAN CEPAT SEMBUH

RAHSIA SAKIT DAN LENGUH BADAN HILANG SELEPAS 3 MINGGU