PENGEDAR SHAKLEE AMPANG DIPERCAYAI

Assalammualaikum. Hai saya Ayuni Wafa merupakan Pengedar Shaklee Ampang.Wafa melakukan COD di kawasan Ampang Point, LRT Ampang, Kampung Melayu Ampang, Bandar Baru Ampang dan Taman TAR. Kenapa pilih  Shaklee? Sebab Wafa yakin produk Shaklee adalah suplemen yang terbaik.


Apa yang istimewanya Shaklee?

1) Selamat - Produk yang selamat yang berasaskan daripada bahan-bahan yang berkualiti. Bahan-bahan untuk produk dipilih secara teliti untuk memenuhi standard prestasi dan penyaringan yang tinggi.

"Kami percayakan kualiti, kualiti adalah keutamaan"-Dr. Forrest C. Shaklee

2) Terbukti - Para saintis sentiasa mencari bahan dan ramuan yang tulen, semakan terbitan saintifik dan melakukan kajian mereka sendiri untuk mengesahkan kebersanan dan kemujaraban.

"Di Shaklee, kami bukan sekadar menyatakan produk kami berkesan, tetapi kami membuktikannya".

3) Berkesan - Kajian Suplemen Pemakanan Shaklee adalah kajian perintis mengenai pengguna suplemen pemakanan jangka panjang yang menunjukkan bahawa mereka yang mengambil suplemen Shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik berbanding mereka yang mengambil multivitamin jenama lain atau tiada multivitamin sama sekali.



Macam mana? Dah tak ada keraguan lagi kan tentang produk Shaklee. Jadi, bagi anda yang ingin membeli produk Shaklee pastikan anda menghubungi Pengedar Shaklee yang berilmu dan berpengalaman untuk membimbing anda dari segi tips pemakanan yang betul dan yang sesuai untuk anda. Maka jangan tertipu dengan harga yang murah je, ramai yang mengambil kesempatan dekat luar sana. Jadilah pembeli yang bijak.

Jom lah beli produk Shaklee dengan Wafa. In shaa Allah Wafa akan bagi konsultasi yang terbaik dan hanya khas untuk anda yang membuat pembelian dengan Wafa je. Untuk anda yang tinggal selain di kawasan COD jangan risau, penghantaran produk terus ke rumah anda di seluruh Malaysia melalui pos.  Bagi anda juga yang berminat untuk menjana pendapatan sampingan sehingga 4 angka atau lebih dengan Shaklee sangat dialu-alukan. Sebarang pertanyaan atau konsultasi, boleh hubungi Wafa.



Facebook : Ayuni Wafa
Whatsapp : +60146920669
Instagram : @vitaminshoppe_wafa

Comments

Popular posts from this blog

RAHSIA LUKA CZER CEPAT SEMBUH

RAHSIA SAKIT CZER MINIMAL DAN CEPAT SEMBUH

RAHSIA SAKIT DAN LENGUH BADAN HILANG SELEPAS 3 MINGGU